МОДИФІКАЦІЯ ФІЗИЧНОГО ПРОСТОРУ ШКОЛИ
ПРИКЛАДИ ЗАСТОСУВАНЯЯ:
- облаштування входів пандусами;
- встановлення розмежувальих тактильних смуг у приміщеннях школи;
- збільшення освітленості класної кімнати;
- встановлення спеціальних меблів;
- використання комп'ютерних технологій (наприклад, програм розпізнавання мовлення для голосового введення тексту).
АДАПТАЦІЯ/МОДИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ
ПРИКЛАДИ ЗАСТОСУВАННЯ:
- зміна послідовності навичок, що формуються, й тем, що досліджуються, у межах однієї дисципліни та досліджуваних тем;
- адаптація методики викладання (використання "нетрадиційних" методик, комп'ютерних технологій, більшої кількості тестових завдань, відеомоделювання навичок);
- зміна темпу навчання;
- зміна завдвння, що виконується, на одному й тому ж матеріалі;
- зміна вимог до оформлення завдання.
АДАПТАЦІЯ/МОДИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ
ПРИКЛАДИ ЗАСТОСУВАННЯ:
- використання збільшених зображень;
- спрощення інструкції до завданнявідповідно до лексики учня;
- індивідуалізація навчальних матеріалів;
- додаткова візуалізація усних завдань;
- скорочення обсягу завдань за збереженням рівня складності;
- спрощення змісту завдання.
АДАПТАЦІЯ/МОДИФІКАЦІЯ ВКАЗІВОК ВЧИТЕЛЯ
ПРИКЛАДИ ЗАСТОСУВАННЯ:
- дублювання вказівок жестами;
- індивідуальне повторення учневі фронтальних інструкцій;
- використання письмових вказівок замість усних;
- використання візуальних підсказок (у вигляді малюнків або піктограм) до виконання завдань.
АДАПТАЦІЯ/МОДИФІКАЦІЯ ВІДПОВІДЕЙ УЧНЯ
ПРИКЛАДИ ЗАСТОСУВАННЯ:
- розв'язання тестів замість усних відповідей;
- підбір слів до малюнків у тексті (замість переказу);
- можливість вказувати на написані правильні відповіді, а не відповідати усно;
- створення комп'ютерної презентації з теми (замість участі в усному опитуванні).
Немає коментарів:
Дописати коментар